Klubben | Rajanauhasetti

Lukumäärä: (Pakettia):
-+
20+ varastossa

Rajanauhasetti Multisport erilaisiin aktiviteetteihin, urheiluun, peleihin ja leikkiin. Rajanauhojen avulla merkittävän kentän kokonaiskoko on 16 x 5 metriä. Setti sisältää yhden nauha, joka merkitsee radan keskikohtaa, ja kaksi nauhaa, joita voidaan siirtää haluttuun kohtaan kenttää. Nauhoja voidaan siirtää 2m, 5m, 6m ja 7m välilläm tai käyttää ilman niitä niin, että pelikentän koko on 8x5 metriä.

• Rajamerkintänauhat moniin eri lajeihin
  • Ihanteellinen urheilukenttien merkitsemiseen

Tämä setti sisältää 2 pitkää hihnaa, 5 lyhyttä hihnaa ja 6 tulppaa kaistamerkintöjen kiinnittämiseen.

• 2 lyhyttä tarranauhaa molemmissa päissä. Nämä ovat uloimpia, lyhyitä nauhoja, ja ne on merkitty A:lla piirustuksessa.
  • 2 pitkää tarranauhaa ja kiinnitysreiät molemmissa päissä sekä tarranauha keskilinjojen ja lyhyiden poikkihihnojen kiinnittämiseen. Piirustukseen merkitty B:llä.
  • 2 lyhyttä tarranauhaa molemmissa päissä. Nämä ovat sisänauhat, jotka merkitsevät pelikentän/kentän puoliskoa. Nämä on merkitty C:llä piirustukseen ja niitä voidaan siirtää tarrapisteiden välillä (mustat merkit piirustuksessa).
  • 1 lyhyt nauha tarranauhalla ja kiinnitysreiät molemmissa päissä. Tämä on keskiviiva, merkitty D:llä piirustuksessa.

Tuotetiedot | Siniset rajanauhat

• 6 x 5 m pituista nauhaa (leveys: n. 5 cm)
  • 2 x 16 m pituista nauhaa (leveys: n. 5 cm)
  • 6 x maapiikkiä
  • 1 x säilytyspussi
  • Rajanauhat on valmistettu kestävästä nailonista

Suosittelemme, että nauhat kääritään rullalle käytön jälkeen, jotta radan pystyttäminen on helpompaa seuraavalla kerralla. Tämä estää myös niitä sotkeutumasta toisiinsa.

Asiakkaidemme arviot