Tuote on varastossa
Tuote on tilattu toimittajalta ja toimituspäivä on vahvistettu.
Tuote on tilattu toimittajalta, mutta toimituspäivää ei ole vahvistettu.
Tuotetta ei ole tilattu toimittajalta
Varen befinner seg på fjernlager.
Tuote on tilattu toimittajaltamme, mutta toimitusaikaa ei ole vahvistettu.
Tilatut tuotteet ovat toimittajamme varastossa,
Vahvistamaton - ota yhteys asiakaspalveluumme.

Asiakaskeskus


USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET (FAQ)

 

 

Milloin asiakaspalvelu on auki?  

 
Palvelemme arkisin klo 9-17. Tilauksen verkkokauppaan voit tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. Asiakaspalvelumme palvelee numerosta 010 079 7600 tai sähköpostitse info@klubbensport.fi.


Onko teillä myymälää, jossa voin asioida?


Pieni liikkeemme sijaitsee Hämeenlinnan keskustassa, osoitteessa Linnankatu 4. Olemme avoinna arkisin klo 9-17. Myymälämme valikoima koostuu lähinnä uimavälineistä, ei siis kaikesta verkkokauppamme tarjonnasta.  Suosittelemmekin varmistamaan tuotteen saatavuuden ennen ostoksille tuloa.


Tein äsken tilauksen, koska se lähetetään?


Lähetyspäivämme ovat maanantai, keskiviikko ja perjantai, ja tilaukset menevät varastolle keräilyyn klo 12. Eli jos teet tilauksen esimerkiksi maanantaina klo 10, lähtee se varastoltamme vielä saman päivän aikana. Jos taas tiistaina, lähtee se keskiviikkona.


Kauanko toimitus kestää?


Varastossa olevilla tuotteilla toimitusaikamme on normaalisti Postitse 3-4 arkipäivää, ja UPS:n kuriiripalvelulla 2-3 arkipäivää. Toimitusaikaa pidentävät arkipyhät. Varastosta loppuneilla tuotteilla toimitusaika on pidempi, toimittajasta riippuen n. 2-5 viikkoon. Jos haluat tarkempia tietoja toimitusajasta tai että tilauksesi toimitetaan kiireellisesti, voit ilmoittaa asiasta tilausta tehdessäsi joko avoimeen viestikenttään kassalla, tai ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme.


Haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen, miten se onnistuu?


Jos tuote on alkuperäisessä kunnossaan ja käyttämätön,  onnistuu vaihto tai palautus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.  Tarkemmat ohjeet palautukseen löydät Asiakaskeskuksesta, kohdasta Palauttaminen.


Voinko perua tekemäni tilauksen?


Jos haluat perua tilauksen, ota yhteys asiakaspalveluumme. Katsomme, missä vaiheessa tilauksesi käsittely etenee, ja jos mahdollista, perumme tilauksesi. Jos tilausta ei voida perua, voit tehdä siitä palautuksen sen saavuttua sinulle.


Seurani on kanta-asiakkaanne, ja minun kuuluu saada jäsenenä alennus. Miten tämä onnistuu?


Tee tilaus normaalisti, ja kassalla ollessasi kirjoita avoimeen viestikenttään ”Viesti myyntiosastolle” seurasi nimi. Me lisäämme alennuksen tilaukselle kun se saapuu käsittelyymme. Lisäämme tiedon seurajäsenyydestä myös asiakastilillenne, jolloin jatkossa alennus tulee tilauksellesi automaattisesti.


Tein äsken tilauksen, ja haluaisin lisätä siihen tuotteita. Miten toimin?


Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu lasku, etkä ole vielä saanut toista tilausvahvistusta, voidaan tilauksen loppusummaa vielä kasvattaa. Ota tässä tapauksessa yhteys asiakaspalveluumme: 010 279 7600 / info@klubbensport.fi. Jos tilaus on maksettu maksukortilla, ei tilauksen summaa voi enää kasvattaa. Tässä tapauksessa voitte tehdä uuden tilauksen.


Valitsin maksutavaksi laskun. Olen saanut tilaamani tuotteet, mutten laskua. Missä vika?


Laskun toimitustapa valitaan tilausvaiheessa, ja se lähetetään joko sähköpostilla tai kirjeitse. Lasku lähetetään kummallakin tavalla samaan aikaan, kun tuote lähtee varastoltamme. Jos valitsit laskun sähköpostiisi, tarkistathan roskapostikansion. Jos laskua ei löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme.