Asiakaskeskus


Tuote on varastossa
Tuote on tilattu toimittajalta ja toimituspäivä on vahvistettu.
Tuote on tilattu toimittajalta, mutta toimituspäivää ei ole vahvistettu.
Tuotetta ei ole tilattu toimittajalta
Varen befinner seg på fjernlager.
Tuote on tilattu toimittajaltamme, mutta toimitusaikaa ei ole vahvistettu.
Tilatut tuotteet ovat toimittajamme varastossa,
Vahvistamaton - ota yhteys asiakaspalveluumme.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET (FAQ)

 

 

Milloin asiakaspalvelu on auki?  

 
Palvelemme arkisin klo 9-16. Tilauksen verkkokauppaan voit tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. Asiakaspalvelumme palvelee numerosta 010 276 7600 tai sähköpostitse info@klubbensport.fi. Puhelun hinta on 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutilta (sisältäen arvonlisäveron 24 %). 


Tein äsken tilauksen, koska se lähetetään?


Lähetyspäivämme ovat tiistai ja perjantai, ja tilaukset menevät varastolle keräilyyn klo 12. Eli jos teet tilauksen esimerkiksi lauantaina, lähtee se varastoltamme tiistaina


Kauanko toimitus kestää?


Varastossa olevilla tuotteilla toimitusaikamme lähetyspäivämäärästä on normaalisti Noutopakettina 4-7 arkipäivää, ja Perilletoimituksena 3-5 arkipäivää. Toimitusaikaa pidentävät arkipyhät. Varastosta loppuneilla tuotteilla toimitusaika on pidempi, toimittajasta riippuen n. 2-5 viikkoon. Jos haluat tarkempia tietoja toimitusajasta tai että tilauksesi toimitetaan kiireellisesti, voit ilmoittaa asiasta tilausta tehdessäsi joko avoimeen viestikenttään kassalla, tai ottamalla yhteyden asiakaspalveluumme.

Klubbensport ei vastaa kuljetuliikkeen aiheuttamista viivästyksistä. 


Haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen, miten se onnistuu?


Jos tuote on alkuperäisessä kunnossaan ja käyttämätön, onnistuu vaihto tai palautus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tarkemmat ohjeet palautukseen löydät Asiakaskeskuksesta, kohdasta Palauttaminen.


Voinko perua tekemäni tilauksen?


Jos haluat perua tilauksen, ota yhteys asiakaspalveluumme. Katsomme, missä vaiheessa tilauksesi käsittely etenee, ja jos mahdollista, perumme tilauksesi. Jos tilausta ei voida perua, voit tehdä siitä palautuksen sen saavuttua sinulle.


Seurani on kanta-asiakkaanne, ja minun kuuluu saada jäsenenä alennus. Miten tämä onnistuu?


Tee tilaus normaalisti, ja kassalla ollessasi kirjoita avoimeen viestikenttään ”Viesti myyntiosastolle” seurasi nimi. Me lisäämme alennuksen tilaukselle kun se saapuu käsittelyymme. Lisäämme tiedon seurajäsenyydestä myös asiakastilillenne, jolloin jatkossa alennus tulee tilauksellesi automaattisesti.


Tein äsken tilauksen, ja haluaisin lisätä siihen tuotteita. Miten toimin?


Ota tässä tapauksessa yhteys asiakaspalveluumme: 010 279 7600 / info@klubbensport.fi. Jos tilaus on maksettu maksukortilla, ei tilauksen summaa voi enää kasvattaa. Tässä tapauksessa voitte tehdä uuden tilauksen.


Valitsin maksutavaksi laskun. Olen saanut tilaamani tuotteet, mutten laskua. Missä vika?


Laskutustamme hoitaa Klarna, ja askun toimitustapa valitaan tilausvaiheessa, ja se lähetetään joko sähköpostilla tai kirjeitse. Lasku lähetetään kummallakin tavalla samaan aikaan, kun tuote lähtee varastoltamme. Jos valitsit laskun sähköpostiisi, tarkistathan roskapostikansion. Jos laskua ei löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme.