307152 307152 307152 307152 307152 307152 307152 307152 307152

-+
KvantumsrabattVolymrabatterMääräalennus
20+ varastossa
Team Toss Chute -laskuvarjot on erinomainen joukkueurheiluun ja erilaisiin aktiviteetteihin! Tässä harjoitellaan viestintää, joukkuehenkeä ja koordinaatiota. Team Toss Chute on monipuolinen työkalu, joka edistää liikettä, yhteistyötä ja viestintää. Tämä setti on tarkoitettu 6 joukkueelle ja 12 osallistujalle. Bildit on valmistettu kestävästä nailonista, ja niissä on kahvat. Myydään 6 kappaleen setissä eri väreissä.

Heitä ja ota kiinni. Yksi laskuvarjo kullekin joukkueelle, ja sen pidossa ovat kaksi osallistujaa. Yhteistyöllä tarkoituksena on heittää herneitä tai vaahtomuovipalloja toiselle joukkueelle. Tässä on tärkeää heittää ja ottaa kiinni laskuvarjolla eikä käsillä. Hauska vaihtoehto on, että joukkueet seisovat renkaassa ja huutavat joukkueen värin samalla kun heittävät pallon, jotta järjestys olisi täysin satunnainen.

Sählyviesti. Jaa joukkueisiin, jokainen joukkue saa ''laskuvarjon'', softballin ja kaksi merkkikeppiä, jotka merkitsevät radan pituutta (startti ja maali). Kaksi osallistujaa sijoitetaan radan keskelle ja pitävät laskuvarjoa. Ensimmäinen pelaaja heittää softballin, ja ne, jotka pitävät laskuvarjoa, yrittävät ottaa pallon kiinni. Ensimmäinen pelaaja juoksee sitten laskuvarjon alle ja maalimerkkiin. Laskuvarjoa pitävät ''ampuvat'' sitten pallon takaisin seuraavalle jonossa. Seuraava tekee saman, ja joukkue, joka ensimmäisenä kokoontuu maaliin, voittaa. Tätä viestiä voidaan tehdä monimutkaisemmaksi siten, että osallistujan on otettava pallo kiinni uudelleen sen jälkeen, kun hän on juossut laskuvarjon alla.

Osumapiste. Aseta laskuvarjot lattialle eri etäisyyksillä. Jokaisella etäisyydellä voi olla oma pisteytys. Huuda, mihin tähtäät, heitä herne ja yritä osua määriteltyyn ruutuun saadaksesi pisteitä. Tämä voi myös olla osa viestiä tai este-rataa, jossa neljä herneä on heitettävä kuhunkin omaan ruutuun ennen kuin voi jatkaa.

Käytä mielikuvitusta ja luovuutta - näillä värikkäillä laskuvarjoilla päiväkodit, koulut ja urheiluseurat voivat keksiä paljon hauskaa.

• Hyvä silmä-käsi-koordinaatioon
  • Soveltuu yhteistoiminta- ja joukkueurheiluaktiviteetteihin