Asiakaskeskus


Tuote on varastossa
Tuote on tilattu toimittajalta ja toimituspäivä on vahvistettu.
Tuote on tilattu toimittajalta, mutta toimituspäivää ei ole vahvistettu.
Tuotetta ei ole tilattu toimittajalta
Varen befinner seg på fjernlager.
Tuote on tilattu toimittajaltamme, mutta toimitusaikaa ei ole vahvistettu.
Tilatut tuotteet ovat toimittajamme varastossa,
Vahvistamaton - ota yhteys asiakaspalveluumme.

OSTAMINEN

Käytä OSTA -painiketta tuotteen kohdalla viedäksesi haluamasi tuotteet ostoskoriin.
 
Kun olet painanut Osta -painiketta, löytyvät valitsemasi tuotteet ostoskorista, jonka löydät sivun oikeasta laidasta. Voit tarkastella ostoskorin tuotteita painamalla OSTOSKORI -painiketta. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, paina KASSALLE.
 
Jos et ole tässä vaiheessa vielä kirjautunut sisään, tulet kirjautumissivulle. Kassalla voit valita muun muassa kuljetustavan, maksutavan ja toimitusosoitteen.


YKSITYISASIAKKAIDEN MAKSUTAVAT

Yksityiskohtaisemmat tiedot kunkin maksutavan käytöstä löydät yltä vaihtoehdoista.

 

  • Verkkopankkimaksu (Klarna Checkout)

  • Klarna-lasku

  • MasterCard (Netaxept)

  • Visa/VisaElectron (Netaxept)

  • Ennakkomaksu

  • Lahjakortti

 

Yritys- ja yhteisöasiakkaille tarjoamme myös normaalin 20 vrk maksuajalla olevan laskun. Voit ilmoittaa olevasi tällainen asiakas kassalla helposti valitsemalla painikkeen "Olen yritys-/yhteistöasiakas", jolloin tämä maksutapa tulee valittavaksi. Tilaus tarkistetaan ja hyväksytään ennen toimitusta.

 

TILAUKSEN VAHVISTAMINEN

Ennenkuin vahvistat tilauksesi, tarkista että kaikki antamasi osoitetiedot sekä puhelinnumero on oikein, toimitustapa on haluamasi ja että tilausmäärä on oikea. Vahvistettuasi tilauksen, näät kuitin tilauksestasi, ja lisäksi saat tilausnumeron. Lyhyen ajan kuluessa saat myös tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos haluat tehdä tilaukseen muutoksia tilauksen lähettämisen jälkeen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

 


VIESTI MYYNTIOSASTOLLE

Tilausta tehdessä voit jättää viestin myyjillemme kohtaan "viesti myyntiosastolle". Jos olet kirjoittanut viestin myyntiosastolle, on yllämainitulla tavalla saamasi tilausvahvitus aiheeton. Luemme ensin viestisi, jonka jälkeen saat uuden päivitetyn tilausvahvistuksen.